MC & console

Středa Listopad 13 21:29:10 CET 1996

On Wed, 13 Nov 1996, Matus Hrusovsky wrote:

> ide o to, ze mi zblbne len jedna konzola napr. neberie klavesy ako napr.
> namiesto enteru pise ^M, da sa to nejako presvedcit z ineho okna ?

1. pokud je k dispozici program open, staci dat open -cN PRIKAZ,
   kde N je cislo konzole

2. pokud neni, pak je nutno pouzit presmerovani i/o, tedy
   PRIKAZ </dev/ttyN >/dev/ttyN
   (na nektere prikazy to nepusobi, ale nemelo by se to tykat veci
   jako tput, stty apod a tedy ani zmineneho reset-u)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)