Apache non-IP Virtual Hosts (fwd)

Robert Drotar rdro1314 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 14 05:15:58 CET 1996

Martin Kamin wrote:

> [...]
>
> - restart named, nslookup, vse OK
>
> - nyni nastaveni virtualniho serveru
>
> <VirtualHost connect>
> ServerAdmin sedlar na cpress.cz
> DocumentRoot /usr/local/etc/httpd/htdocs/connect
> ServerName connect.cpress.cz
> ErrorLog logs/connect.cpress.cz-error_log
> TransferLog logs/connect.cpress.cz-access_log
> </VirtualHost>
>
> - restart httpd, OK, nehlasi zadnou chybu
>
> - ale nyni se podivam na:
>
> http://connect.cpress.cz
>
> a on mi vrati root adresar fyzickeho serveru! V manualu je postup
> naprosto stejny, ale stejne je nefukcni :-(

  Podobny problem som tu onehda odstartoval ja. Teraz uz ho mam zdarne
vyrieseny. Sranda bola v tom,
ze on bol vyrieseny hned, teda vlastne ani nebol, ale ja som to
nezistil. O co vlastne slo. Kedze som
mal nastavene search vramci domeny, tal ma ani nenapadlo vypisovat cele
URL, ale napisal som iba meno
hosta. Takze sprava sa k serveru nedostala cela a on chudak nespoznal,
ze ide o pozadovany virtHost.

  Skusal som Vami vypisane URL a naozaj connect i ns su ine stranky,
takze to funguje spravne...

  WhiteAngel
--
 .---------------.-  Department of Computer Science |
 | Robert Drotar |   Charles University Prague __.-'
  mailto: Robert.Drotar na kamila.kolej.mff.cuni.cz
     www: http://ss1000.ms.mff.cuni.cz/~rdro1314
   voice: ++42-2-85 56 152 ext. 732