Vadny sector znemoznuje videt Linux partition

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 14 12:33:36 CET 1996

> Vazeni, vim , ze uz to tu nekolikrat bylo (a veschny rady jsem procetl)
> ale jsem v situaci malinko horsi. Diky zname chybe WD disku mi vznikl
> vadny sector, ktery najde i program overlay (samozrejme jsem jej
> aplikoval, bohuzel uz pozde - driv jsem na nej nemel cas).
> Linux (RH4.0) bootuju pomoci loadlin z DOS partition. Ihned po bootu jadra
> se ohlasi system kernel panic (zname hlasky) a nakoc oznami, ze nemuze
> najit inode 2 blok 7 (nebo opacne). a system ztuhne.
> Problem je, ze navim co s tim. Kdyz nabootuju disketu RH4.0 a korektne
> [...]
RedHatova instalacka v zajmu uspory mista devicy neobsahuje, tvori je
dynamicky v /tmp a zase maze. Ale je k dispozici mknod, tudiz si muzete
vyrobit device dle Vaseho gusta...

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |