WD

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 14 13:50:41 CET 1996

> Vazeni, vim , ze uz to tu nekolikrat bylo (a veschny rady jsem procetl)
> ale jsem v situaci malinko horsi. Diky zname chybe WD disku mi vznikl

Vim take, ze to tu uz nekolikrat bylo, prave jsem se jeste prohrabal
mesic starymi prispevky, ale porad mi z toho neni jasne, o co vlastne
jde, zejmena:

1. Tyka se to jen IDE disku?

2. Jedna se skutecne o chybu firmware?

3. Pokud na to WD prisli a uz to opravili, znamena to, ze
   se to tyka jen disku starsiho data vyroby (jakeho)?

4. Tyka se to jen disku nekterych kapacit anebo vsech?

5. Projevuje se to pouze pod nekterymi drivery? (Linuxovymi)?

Z toho, ze ta diskuse utichla, jsem usoudil, ze uz to je O.K.
anebo to byla nejaka kachna. Muj pritel, ktery uz par desitek pocitacu
postavil, si WD nemuze vynachvalit pro jejich bezporuchovost.
Pravda, nezkousel je pod Linuxem, a tak me napada, jestli to nemuze byt
nejaky bug v jadre.

Prave dnes jsem objednal sestavu s WD 2.5 GB IDE (od celkem solidni
firmy, ale zadne jine IDE nez WD nemontuje a Seagate SCSI jsou
2x tak drazsi a pry maji horsi loziska). Tak mi nabehla
husi kuze po tele, kdyz se tu zase objevila takovato zprava.

> *  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *

Diky
	Petr Herman