Nova diskusni skupina ?

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 14 14:13:58 CET 1996

> Jak zalozit novou diskuzni skupinu zabyvajici se virovou a antivirovou
> problematikou v cestine ?

Myslite viry pod Linuxem? Ja jsem zatim jeste o zadnem (krome
trojskych konu) neslysel. To by mozna zajimalo i ostatni
na teto konferenci, nemyslim, ze by se kvuli tomu mela
zakladat nova.

> Nebo jinak, nevite nekdo o takove ? Viry a antiviry v cestine ?

Ja vim jenom o anti-vir na ccsun.tuke.sk

ale tam jsem se o virech, ktere radi na Lunixu, zatim nic nedozvedel,
vesmes je to problem, pokud vim, DOSu, Windows a podobnych eklhaftu.
Mluvi se tam cesky a slovensky.

>  Jiri.Sachl na petra.chemapol.cz
> Jurasoft na hotmail.com

Zdravi