Nova diskusni skupina ?

DUSAN BOLEK bolekd na users.vscht.cz
Pondělí Listopad 18 16:20:57 CET 1996

Pro LINUX neexistuji viry jen proto, ze ho skoro nikdo nepouziva, nejsou
aplikace, nejsou viry :-)

*     Bolek Dusan, Czech Republic                                       *
*     e-mail adress: bolekd na vscht.cz                                    *
*     www adress: http://users.vscht.cz/~bolekd                         *
*        The providence is always on the side of the big batalions      *