WD

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:00:48 CET 1996

> Viz http://www.wdc.com/new/overlay.html - tam si stahnete program ktery
> Vam nadetekuje jestli se to Vaseho disku tyka nebo ne. A eventualne Vam
> firmware ve Vasem disku opravi (pokud jeste neni pozde).

Vzhledem k tomu, ze jsem sestavu teprve dnes objednal, tak tezko
mi nejaky program nadetekuje, jestli se me to tyka nebo ne, kdyz
jsem si tu sestavu s tim nainstalovanym diskem jeste nekoupil.
Potreboval jsem vedet, jestli tam mam hned zavolat a stahnout objednavku,
dokud je jeste cas.

> Myslim si ze se nemusite bat - 2.5 GB disky se v dobe, kdyz meli ve
> firmware tuhle chybu, jeste nevyrabely. Ale radsi so to zkontrolujte tim
> programem z www.wdc.com.

Dobre, dik, tohle jsem prave chtel vedet.

>                                                          Leos Bitto

Zdravi
	Petr Herman