WD

Ivo Hazmuk ivo na cis.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 14 17:20:55 CET 1996

Ahoj vespolek,

> Vim take, ze to tu uz nekolikrat bylo, prave jsem se jeste prohrabal
> mesic starymi prispevky, ale porad mi z toho neni jasne, o co vlastne
> jde, zejmena:
>
> 1. Tyka se to jen IDE disku?

ANO.

> 2. Jedna se skutecne o chybu firmware?

Tak napul. Jednalo se o prvni disky PIO4, ktere maji vyssi otacky. BIOS jim
zacal lomcovat s hlavickama prilis brzo a pak to spatne skoncilo. Ale uz od
pocatku na to byl lek. Nenastavit ze disk je PIO4, ale autodetect. Potom totiz
BIOS nema vliv to kdy muze s hlavickami lomcovat a pocka az disk rekne.
V novych verzi FW uz tato chyba byt nema, ale stejne je lepsi nechavat
autodetect disku.

> 3. Pokud na to WD prisli a uz to opravili, znamena to, ze
>    se to tyka jen disku starsiho data vyroby (jakeho)?

Jednalo se o prvni HDD 1.2 a 1.6 GB

> 5. Projevuje se to pouze pod nekterymi drivery? (Linuxovymi)?

Linux se natahuje davno pro vyse uvedene chybe. Navic obchazi BIOS.

> Pravda, nezkousel je pod Linuxem, a tak me napada, jestli to nemuze byt
> nejaky bug v jadre.

Mam doma sice starou 850, jednu z prvnich a jsem maximalne spokojen.

  Ahoj
	Ivosh
Ivo Hazmuk:  Software Support/Network Engineering
Office: Kounicova 67a, 602 00 Brno
Center for Computing and Information Services
Technical University of Brno, Czech Republic
Phone: (+42 5) 41235360
Internet mail: ivo na cis.vutbr.cz