WD

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 14 17:29:47 CET 1996

On Thu, 14 Nov 1996, Petr Skoda wrote:

> Tak to se obavam, ze mi to overlay nespravi - me se totiz projevuje chyba
> tak, ze se disk po nekolika desitkach hodin chodu najednou zacne
> zpomalovat a zase rozjizdet - ozve se neco jako kdyz cycklicky slapu na
> plyn u auta (uiii, iiiu, ticho , uiii iiu ) atd (skoda ze nemuzu poslat
> nejaky waw - ale nemam po ruce mikrofon ;-))
> Po kazdem zastaveni takove to zahrkani jako po resetu. Saozrejme pak jde
> vse do haje - swapy se nenajdou - syslog nema kam psat atd. Nicmene po
> chvili disk je ready - viz treba du -a udela ale system uz stejne napul
> [...]

Mam takovou hloupou poznamku. Mne to same delal Maxtor. A bylo to tim, ze
nemel poradne zastrcene napajeni. :-)

Ale je klidne mozne ze se tak projevuje ta chyba na kterou plati ten
overlay - ona se muze projevit i jindy nez pri rebootu. Proste to tim
programkem prejdete a uvidite.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>