WD

Jan Lana lana na cuckoo.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 15 09:00:32 CET 1996

Petr Skoda wrote:

> Tak to se obavam, ze mi to overlay nespravi - me se totiz projevuje chyba
> tak, ze se disk po nekolika desitkach hodin chodu najednou zacne
> zpomalovat a zase rozjizdet - ozve se neco jako kdyz cycklicky slapu na
> plyn u auta (uiii, iiiu, ticho , uiii iiu ) atd (skoda ze nemuzu poslat
> nejaky waw - ale nemam po ruce mikrofon ;-))
> Po kazdem zastaveni takove to zahrkani jako po resetu. Saozrejme pak jde
> vse do haje - swapy se nenajdou - syslog nema kam psat atd. Nicmene po
> chvili disk je ready - viz treba du -a udela ale system uz stejne napul
> [...]

Hmm, mne tohle zacal delat disk v nothebooku (<- pise se to takhle? :-S)
Ale nebyl to WD, ale SEGATE. Zvlastni bylo, ze to zacal delat v
okamziku, kdy se pokousel pristoupit na konkretni sector. Zpocatku
pomohlo tyhle sektory oznacit za vadne a linux pak na ne nesahal. Ale
pomohlo to asi tak na tejden. Pak zacalo tehle sektrou pribejvat hrozne
rychle (nevim, jestli najednou, nebo postupne), takze se disk stal
nepouzitelnym. Musel jsem ho vymenit. :-((

Doufam, ze to neni tvuj pripad :-)

  S pozdravem
                 Jenda