mene nez 4MB pameti

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Sobota Listopad 16 21:46:29 CET 1996

> Na Xterminal zapomente.
> 4MB jsou tak nejnizsi hranice pro ciste textovy rezim, nejlepe jeste bez
> kompilaci. Na Xy minimum 8MB (s 6MB asi nabehnou, ale jak...)

Nemate tak docela pravdu. Ja jsem mel Linux na 4 MB stroji se 40 MB
disku pred dvema lety s tehdejsi distribuci slackware. Dalo se to
pouzivat -- ctyri xtermy a xdvi. Kdyz jsem na tom pustil rastrovani
pres gs pro non-PS tiskarnu, tak to zacalo hodne swapowat, ale proslo
to. Pokud si clovek zkompiluje vlastni jadro a spusti jen nezbytne
minimum veci, tak nevidim duvod, proc by se dnes do stejne pameti
nemohl vejit.

Cili otazka je, co znamena, ze ten stroj nema ani 4 MB, dve je asi
opravdu na iXy malo, ale 3,5 uz by mohlo stacit.

                   I can take or leave it if I please