RedHat: ls -l problem

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Sobota Listopad 16 23:15:41 CET 1996

Jan Lana wrote:

> Soubory maj uzivatele s cislem 129 a skupinou kmem. On je totiz u

Ano to je jasne ;-),ale tyhle soubory jsem "vytvoril" pri editaci
puvodnich souboru,ktere jsou soucasti distribuce apache.

> kazdeho souboru vlastnik i skupina ulozena jen jako cislo. Kazdej
> uzivatel ma konkretni cislo. Kdo jake muzes zjistit ze souboru
> /etc/passwd. Jak se jmenuje skupina s danym cislem je v souboru

Problem je uz v tom,ze uzivatel 129 v /etc/passwd neni a nikdy nebyl ...

> /etc/group.

kmem tam samozrejme je...

> Mne se tohle stalo parkrat, kdyz jsem rozTARoval nejake soubory
> prinesene z jineho pocitace. On tam mel totiz uzivatele jinak cislovany,
> .. a pak uz zbyly je cisla misto jmen.

To sice jo,ale ja ty soubory nacet do editoru tj *conf-distr ( nebo jak
se to jmenuje)
a ulozil jiz jenom jako *conf ..teda alespon mam ten pocit :))))

--
  S pozdravem
     Petr Snajdr