3-tl. mys pro X

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Pondělí Listopad 18 14:45:34 CET 1996

On 18 Nov 1996, Petr Her~man wrote:

> Zatim pouzivam v X normalni mikrosofti 2-tl. mys s emulaci prostredniho
> cudliku, ale pritom trpim takovym "pocitem menecennosti", ze preci
> "nativni" mysi pro X je tritlacitkova. Ale mozna je to jen takovy mytus.
> Mohl by me nekdo, kdo pracoval s 2- i 3-tl. mysi rict, jestli ty
> 3-tl. maji pri praci skutecne nejakou vyhodu anebo je to jen
> takova tradicni predstava, kterou je mozno lehce opustit?

Rozhodne je tritlacitkova mys lepsi. Nejcastejsi vyuziti je asi funkce
"paste", ktera se vyvolava prostrednim cudlikem (resp. obema), po obtazeni
textu levym cudlikem. Pak jsou programy, ktere na prostredni cudlik delaji
nejake akce, napr. fvwm.

> A pokud 3-tl. tak jakou? Pokud nekde prodavaji neco jineho nez MS,
> tak leda Genius, a jak jsem pochopil z man XF86Config, tak ta v X-ech
> podporovana neni:

Kupodivu nektere tritlacitkove mysi nefunguji. Nejlepsi jsou ty, ktere
maji dole prepinac na dvou- a trojtlacitkovy rezim, v tom trojtlacitkovem
vetsinou funguji..

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz