3-tl. mys pro X

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Listopad 18 17:46:15 CET 1996

> Date: Mon, 18 Nov 1996 16:33:18 +0100 (MET)
> From: Hynek Med <xmedh02 na manes.vse.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: 3-tl. mys pro X

> Kupodivu nektere tritlacitkove mysi nefunguji. Nejlepsi jsou ty, ktere
> maji dole prepinac na dvou- a trojtlacitkovy rezim, v tom trojtlacitkovem
> vetsinou funguji..

Asi mam kliku, ale vsechny Geniusy, ktere jsem pouzival, fungovaly bez
problemu (ale mam pocit, ze do jedne to byly mysi s prepinanim 2/3
tlacitka). Tady maji Logitechy, pocitam, ze i v Praze by je melo jit
sehnat.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria