3-tl. mys pro X

Vojtech Filip vojta na mail.kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 18 21:23:22 CET 1996

Ahoj!

Jan Prikryl wrote:

> Asi mam kliku, ale vsechny Geniusy, ktere jsem pouzival, fungovaly bez
> problemu (ale mam pocit, ze do jedne to byly mysi s prepinanim 2/3
> tlacitka). Tady maji Logitechy, pocitam, ze i v Praze by je melo jit
> sehnat.

    Nedavno jsem si koupil mys Genius Mouse 3. Je to jedina geniuska
(kterou jsem videl) jez nema prepinac 2/3 tlacitka. V DOSu a win ma
spec. ovladac, tedy neni s tremi tlacitky problem. V Linuxu funguje jako
Microsoft - pouze vsak dvoutlacitkove. Na MouseSystem nechodi.
    Pak jsem pustil jakysi program (tusim mouse-test), ten po me chtel
hejbat ruzne mysi, mackat tlacitka a po chilce vyhodil typ mysi, jez mam
zadat - MouseMan (Logitech).

   Vojta