3-tl. mys pro X

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Listopad 19 14:02:41 CET 1996

> Zalezi na cloveku, ja radeji 3-tl. nez to treti chytat soutiskem :-)

Slo mi take o to zjistit, jestli ve vsech X-ovych aplikacich plati
jednoznacna korespondence:

2-tlac:     1    oba    2
3-tlac:     1     2     3

Anebo jestli se v nekterych pripadech take u X vyskytuji pripady,
kdy se u 3-tlac. mysi pouziva soutisku vice tlacitek (tj. pripady,
kdy by to vlastne bylo neemulovatelny).

A subjektivne, jestli dela problemy zvyknout si na jiny zpusob drzeni
mysi - predpokladam, ze 3-tlac. se normalne musi drzet jen palcem
a malickem, coz je trochu nezvyk.

Petr