3-tl. mys pro X

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Úterý Listopad 19 14:54:40 CET 1996

> Date: Tue, 19 Nov 1996 14:05:35 +0100 (MET)
> From: Petr Her~man <Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: 3-tl. mys pro X

> Anebo jestli se v nekterych pripadech take u X vyskytuji pripady,
> kdy se u 3-tlac. mysi pouziva soutisku vice tlacitek (tj. pripady,
> kdy by to vlastne bylo neemulovatelny).

Pokud se dobre pamatuji, a myslim, ze ano, je moznost maskovat pouze
sticky jednotlicych talcitek mysi, takze neco, jako stisk dvou
tlacitek najednou proste prijde jako stisk tech dvou tlacitek
rozlozeny na dve udalosti (ted jsem se na to jeste dival pomoci 'xev',
je to tak).

Jedine, co se obcas pouziva (treba v xtermu) je doubleclick a
tripleclick, trosku to pripomina MacIntoshe.

> A subjektivne, jestli dela problemy zvyknout si na jiny zpusob drzeni
> mysi - predpokladam, ze 3-tlac. se normalne musi drzet jen palcem
> a malickem, coz je trochu nezvyk.

Vzdycky jsem mys drzel stejne, ruku polozenou na ni, palec a malicek
na bocich, zbyvajici prsty na tlacitkach, pokud jsou tri, prstenicek
taky na boku, pokud jsou tlacitka jen dve;  drzet ji jako svaba mezi
palcem a malickem neni dobre, clovek musi mit ruku divne zkroucenou,
po peti deseti hodinach bude pekne bolet zapesti ;-) Asi mam vyhodou,
ze prvni mys, s niz jsem delal, byla triclacitkova, a ze mys pouzivam
v prumeru deset hodin denne. Rozdil dve/tri tlacitka mi ani neprijde.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria