curses

Jiri Jindra jindra na rak.nis.cz
Úterý Listopad 19 15:33:06 CET 1996

Zdravim vsechny Linuxare!

Rad bych se zeptal na toto:
Pisi program v C a pouzivam knihovnu "ncurses". Jelikoz vsak tuto knihovnu
doposud dokonale neznam, trapim se s nasledujicim problemem:

funkci newwin() si vytvorim okno, oramuju ho, neco do nej napisu, a ted se
rozhodnu to okno smazat z terminalu, nikoliv vsak z pameti, a jeste aby se
pritom obnovila plocha pod oknem do puvodniho stavu.
Mel jsem takovou ideu, ze se to provadi pomoci fce overlay() ale ono mi to
nefungovalo.

Muze mi nekdo zkusenejsi poradit?
Predem diky za pripadne namety.

|         Jiri JINDRA     (student)              |    __        ___      |
|   University of Education Hradec Kralove       |   (_ |________/       |
|      Faculty of Management and                 |    __|\,     /\ __    |
|       Information Technology                   |  /   |\ \   / /\   \  |
| E-mail://jindra@iris.vsp.cz (jindra na rak.nis.cz)| |   /  |  \/_|__\   | |
| HTTP://rak.nis.cz/~jindra                      |  \ __ /       \ __ /  |
| Private: Studenec 65, 544 66 HAJNICE, C Z E C H   R E P U B L I C      |
|          phone: +042-437-93189                                         |