GateD - jak na to

Borek Lupomesky borek na diaspar.ujep.cz
Úterý Listopad 19 21:32:55 CET 1996

On 19 Nov 1996, Pavel Kankovsky wrote:

> Neni to ta sama dokumentace, co se dodava s tim?

   Je :-(

   BTW, ted jsem si s tim zase hral. Kdyz pomoci IP aliasingu vytvorim
novou sit, tak ji gated pomoci RIPv1 spravne rozdistribuuje, Novelly i
Cisco to pozere, je pristupna z celeho Internetu - vsechno OK. Kdyz tu
samou adresu spustim jako PPP (ppp0), tak ji GateD totalne ignoruje - neni
ani ve vypisu z ripquery :-((( Poradte mi, co s tim... moc bych to
potreboval. Potiz bude v tom, ze GateD nejak specialne osetruje
point-to-point interface, ale co se tim ma udelat, to uz neni jasne...

   Bye Borek

--

BOREK LUPOMESKY, network adminstrator
University of Jan Evangelista Purkyne, Usti nad Labem, Czech Republic