GateD - jak na to

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Středa Listopad 20 10:11:55 CET 1996

Borek Lupomesky wrote:

>    BTW, ted jsem si s tim zase hral. Kdyz pomoci IP aliasingu vytvorim
> novou sit, tak ji gated pomoci RIPv1 spravne rozdistribuuje, Novelly i
> Cisco to pozere, je pristupna z celeho Internetu - vsechno OK. Kdyz tu
> samou adresu spustim jako PPP (ppp0), tak ji GateD totalne ignoruje - neni
> ani ve vypisu z ripquery :-((( Poradte mi, co s tim... moc bych to
> potreboval. Potiz bude v tom, ze GateD nejak specialne osetruje
> point-to-point interface, ale co se tim ma udelat, to uz neni jasne...
>
>    Bye Borek

Teoreticky by toho v GateDu melo fungovat....

Myslim, ze parametr passive pro dany interface nezabere, takze jsem
tu sit nakonec doplnil jako statickou a ven jsem ji nabidl rucne
pres export. Neni to moc systemovy, ale jede to.

                                      pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |