3-tl. mys pro X

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Listopad 20 07:52:41 CET 1996

> Vzdycky jsem mys drzel stejne, ruku polozenou na ni, palec a malicek
> na bocich, zbyvajici prsty na tlacitkach, pokud jsou tri, prstenicek
> taky na boku, pokud jsou tlacitka jen dve;  drzet ji jako svaba mezi
> palcem a malickem neni dobre, clovek musi mit ruku divne zkroucenou,
> po peti deseti hodinach bude pekne bolet zapesti ;-) Asi mam vyhodou,
                                                               ^^^^^^^
> ze prvni mys, s niz jsem delal, byla triclacitkova, a ze mys pouzivam
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> v prumeru deset hodin denne. Rozdil dve/tri tlacitka mi ani neprijde.

Moc vsem dekuji za jejich odpovedi a zvlast za tuhletu.

Zaroven se omlouvam ostatnim, kterym mozna tahle mysi diskuse pripadne
trochu ujeta, ale pro me je to moc cenny. Sam s Xy dosud moc nedelam
a jsem v situaci, kdy mam pripravit linuxovou sestavu pro cloveka,
ktery na pocitaci dosud prakticky vubec nedelal a ted na nem bude
delat dost intenzivne a tak jsem presvedceny, ze se vyplati mit
ujasneny i tyhle zdanlive prkotiny, aby si pokud mozno kazdy novy
uzivatel vypestoval co nejlepsi navyky hned od zacatku.

> -- JP

Petr Herman