HDD WD Caviar WDC AC2850F

Libor Chorzempa microel na ova.comp.cz
Čtvrtek Listopad 21 10:25:05 CET 1996

> No a? Disky odchazeji, to se stava, tahle doba je stejne "jenom"
> vypoctena na zaklade nejakych statistickych udaju a testu disku. Ne,
> ze bych se chtel WD nejak zastavat, ale mame v Praze jejich disku
> v PC pomerne dost a problemy s nimi nejsou.
>
> Spis bych rekl, ze zalezi na tom, kdy a kde byl dany kus vyrobeny.
> Pri dnesni masove produkci je pravdepodobnost, ze disk neni kram,
> pomerne nizka. Jsou exemplare, ktere byly evidentne spatne navrzene
> (tusim, ze prvni 4G Micropolis, v navodu jaksi zapomneli uvest, ze
> ma-li prezit, musi byt vzdycky ulozeny vodorovne a ne svisle) ... 2G
> [...]

Ja mam taky rad WD, ty cisla mi ale nesedi.
Mam po ruce dokumentaci Seagate. U cele rady IDE disku
uvadeji "MTFB (power-on hours): 300000", tedy 35 let. "Service life"
ale uvadeji 5 let. Znamena to tedy, ze jejich disky maji zivotnost
35 let s tim, ze kazdych 5 let potrebuji servisni zasah ?
Myslim, ze nam veseji nosy na buliky.
MICROEL, Kvetinova 883
735 14 Orlova 4, Czech Republic
Tel./fax: +42 (0)69 651 24 17