HDD WD Caviar WDC AC2850F

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Čtvrtek Listopad 21 20:08:47 CET 1996

> Spokojil bych se i s tremi hodinami navic, jen abych stihl zalohu.
>
> :-)) Zajimalo by mne, jak se nekdo dostal k tak vysokemu cislu jako je
> 8000000. IMHO nejpozdeji za 175200 hodin budem do pocitacu strkat misto
> hdd nejspis neco velmi maleho, zeleneho, bez rotujicich soucasti.

To mi pripomina jeden vtip - co to je: je to zelene a ma to 10.000
otacek za minutu ?

> Doufam, ze to nebude necekane sublimovat nebo explodovat. Kazdopadne,
> jestli na tom uvidim nalepku Caviar nebo WD, dam si majzla.

Nevidel bych to tak cerne. Sem tam se stane kazdemu vyrobci disku, ze
"udela" radu disky s "vadnym" firmwarem. U WD to je ale jine kafe -
AWARD dal pred casem do sveho biosu vadny kod, ktery mel zrovna
problemy s nevejsimi disky od WD, to uz jsem tady ale rikal. Vyreseni
problemu je jednoduche - staci upgradovat bios. Vice asi
www.award.com. Ohledne te hlasky - podporuji vase *ide*, *ata*
zarizeni SMART ? Podle te hlasky bych rekl, ze ano a Nt 4.0 taky.
Mimochodem nepsal ste, ze to sdelil Nt4.0 ?

Mimochodem co se stane za tech 175200 hodin ?

Tak jsem cetl, ze na trh se zacinaji dostavat (vyrabet) disky s
10.000 ostackami - nevite o tom neco ?

Zatim

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz