HDD WD Caviar WDC AC2850F

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Čtvrtek Listopad 21 19:58:59 CET 1996

> 800000 hodin ? To by bylo 100 let nepretrziteho provozu !

U "dobrych: disku se udava od 500 000 do 800 000 MTBF (doufam, ze
tato zkratka je ok,) co je pokud se nemylim stredni doba mezi
poruchami, jinak receno, ze chyba se vyskytne jednou za udanych pocet
hodin. Vim, ze existuje nekolik firem, ktere "zachranuji data," ale
samozrejme to neni zadarmo.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz