Zvuk pod Xwindows, OFFICE pod X, 2sitove karty, klient

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Listopad 23 20:52:16 CET 1996

Dne 23 Nov 96 v 18:33, Jan Kasprzak psal:
> : 4)  Nedari se mi pod emulaci dosu rozcodit komunikaci se siti
> : NetWare. Prosim poradte.
>
> 	Posledni DosEmu by to mel umet (0.64?), ale nezkousel jsem to.
> Ale proc nenamontovat No-Wellovy disk rovnou do Linuxu a z DOSemu
> k tomu pristupovat jako ke kazdemu jinemu disku (viz ncpfs, ncpmount).

A on uz existuje ncpmount, ktery korektne pracuje s NDS v novellu
4.X? Nicmene nastartovat vlm v dosemu se mi take nepodarilo, v
dokumentaci tusim pisi, ze se musi zkompilovat kernel bez IPX podpory.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Pocitac se od televozniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.