samba

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 26 15:48:28 CET 1996

> Ak dam cele meno napr. server.domain.cz dopracujem sa k nasl. chybe:
>
> server name too long as a netbios name: vdstudent09.utc.sk
> use option -s server_name

Vypada to, ze by melo fungovat

smbmount //server.domain.cz/service /path/mount_point -s SERVER

zkousel jsem to sice jen na pocitaci, u ktereho by to nebylo potreba,
ale bez parametru '-s' se to chovalo presne tak jak popisujete.
Pokud jsem dal jmeno serveru malymi pismeny, hlasilo to chybu

mount error: Invalid argument
Maybe you should try to type the username and
password in UPPERCASE.

                                                     Michal Kubecek