screen v RH 4.0

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Listopad 25 14:18:17 CET 1996

> Date: Mon, 25 Nov 1996 14:07:55 +0100 (MET)
> From: Tanuska Peter E-117 <tanus na vdstudentserv01.utc.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: screen v RH 4.0

> mam taky problemik.Do linuxu sa teda moc nevyznam.Predtym som mal
> Slackware. Screen tam chodil. V RH 4.0 mi dajako nechce
> chodit. Neviem si s nim rady.

Co to "nechce chodit" znamena? Mas nainstalovanou spravnou verzi
(vhodne rpm z distribuce RH)?

> Ked mam pusteny screen a resetnem stroj(resetnem server ,nie
> terminal) tak po resete screen -r uz nefunguje. Je to tym ze v /tmp
> je sice daky tmp-screen ale to nie je pravy subor ale len nejaky
> odkaz do pamate? A resetom sa proste vypari alebo co?

V tmp je snad pouze odkaz na sockety a pid daneho programu
... mimochodem nevim, co by se melo restartovat, kdyz fyzicky tam uz
screen na pozadi nebezi, ted nebezi ani ty ulohy, co byly z ni
spustene ...

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria