screen v RH 4.0

Radek Simcik xsimr01 na manes.vse.cz
Sobota Listopad 30 14:59:14 CET 1996

On 25 Nov 1996, Jan Prikryl wrote:

> Co to "nechce chodit" znamena? Mas nainstalovanou spravnou verzi
> (vhodne rpm z distribuce RH)?
Mel jsem taky takovy problem. Rpm nechodi(spustim a skonci, jako bych
napsal ve screenu exit ) , ale stary tar.gz ano (muzu poskytnout binarku)
. Sice by to mela byt stejna verze, ale kazdy balik chce jina prava k
/tmp/screen. Tak nevim.

S timto souvisi muj dotaz. Bezim v screenu proces, detachnu ho. Stroj bude
bootovan. Lze nejak pri bootovani spustit screen s tim procesem a aby se
detachnul a pak mohl v klidu napsat screen -r? Je mi jasne, ze se to
bootovanim prerusi, ale to mi nevadi.  Jedna se mi o opetnovne "nahozeni".

su - -l user -c "screen proces" nefunguje ;-(

dekuji za jakekoli namety.

rada

Jeste jedna vec, nevite jak udelat, aby misto  "To: cz.comp.linux" bylo
videt moje jmeno???