Max. pameti

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pondělí Listopad 25 17:57:56 CET 1996

> Dobreho dne preji,

>    Mam pocit, ze velikost adresniho prostoru jednoho procesu neni
> prilis rozhodujici -- Linux ma, pokud vim, limit 3GB (od 0xc0000000
> do konce je prostor reservovany pro kernel), coz se z hlediska
> temer libovolneho praktickeho pouziti od 4GB nelisi. Vetsim problemem
> je ovsem, kolik pameti dokaze system obslouzit _globalne_ -- v tomto
> smeru na tom Linux zatim neni prilis dobre, jezto podporuje pouze
> 1GB swapu (tedy alespon nedavno podporoval, opravte mne, prosim, nekdo,
> pokud to jiz tak neni).

No jo, ja to napsal presne naopak - Nt podporuji 4GB celkove (ano
proces muze mit "jen" 2GB) a Linux 2.1 2GB celkove (a zaroven na
proces.) Bylo to okolo 2.1.7 ci 9, takze od te doby se toho hodne
zmenilo. Jak jsem jiz psal, tak fyz mam "jen" 64MB.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz