rpm otazky

Jaromir Koutek miri na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Listopad 27 09:19:00 CET 1996

Martin [Keso] Keseg (keseg na Viktoria.drp.fmph.uniba.sk) wrote:
: x.x ako je vobec mozne ze na neupravovanom RH 4.0 nezbehne kompilacia
: nejakeho src.rpm a napr ako nethack sa zrube s hladkou "moc command not
: found" ?
: Ked mal clovek tgz tak v nom boli aj README subory kde sa pisalo o softe
: ktory by som mal  mat na masine aby som danu vec mohol skompilovat. Tu
: clovek spusti rpm a cuduje sa.
Jeste k tomu Redhatu. Nemusi se cist README, staci kdyby autori
nethacku dali spravne zavislosti na ostatnich balicich. Ze to neudelali,
to je jejich chyba a ne chyba rpm. Jinak ten
nethack je urcite i zkompilovany pro i386.
:
: --
:                 	Martin [ Keso ] Keseg