rpm otazky

Martin [Keso] Keseg keseg na Viktoria.drp.fmph.uniba.sk
Středa Listopad 27 13:15:27 CET 1996

> Jeste k tomu Redhatu. Nemusi se cist README, staci kdyby autori
> nethacku dali spravne zavislosti na ostatnich balicich. Ze to neudelali,
> to je jejich chyba a ne chyba rpm. Jinak ten
> nethack je urcite i zkompilovany pro i386.
> :

Dobry...
Dakujem, som si  vsimol pri instalacii cstexu ze povedal ze potrebuje tetex
a skoncil. Ale aj tak mam dojem ze tie zavislosti na ostatnych balikoch sa
robia poctivo iba pri binarnych rpm kach, mozno je to len pocit ale tam sa
mi to zda.
Add README ono je je vobec na skodu, lebo niekedy sa mi stane ze
nainstalujem rpm ko a ani za nic neviem najst dany program resp. binarku cim
sa soft spusta. A hlavne co kde porozhadzuje na disku. Neviem si predstavit
spravovanie serveru na baze RH, ktory sys adm. by instaloval rpm baliky len
tak cakumprask na disk bez toho aby vedel co kde je atd atd ....

							Keso
--
                 	Martin [ Keso ] Keseg
	   Home Page: http://www.drp.fmph.uniba.sk/~keseg