TransDisk

dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Listopad 27 12:34:31 CET 1996

Petr Her~man wrote:

| Mame TransDisk 3000 (= prenosny HDD, pripojovany pres Parallel printer
| port) a zajimalo by me, jestli se takova vec da nejak vyuzit pod
| Linuxem - zejmena pro jeho instalaci.

Asi pred rokem jsem se na TransDisk ptal na comp.os.linux.hardware,
ale nikdo neodpovedel.  Driver na to v jadre neni, nenasel jsem ho ani
jinde v archivech.  Muzete ho zkusit napsat ;-) mozna by se dala
pouzit metoda, diky ktere vznikl ovladac pro paralelni Zip Drive:
ocmuchani signalu pri provozu v dosu.

Uvedomte si ale, ze k tomu, abyste Linux mohl z tohohle zviratka
instalovat, muselo by jadro na instalacni diskete ten driver
obsahovat.  I kdyby tedy driver existoval, musel byste si prelozit
jadro minimalne jednou (a sladit ho se zbytkem instalacnich disket).

Celkem vzato, rekl bych, ze to nestoji za to.
Daleko jednodussi je instalovat napr. pres NFS nebo FTP.

Jan Dvorak