TransDisk

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Listopad 27 15:27:12 CET 1996

> ale nikdo neodpovedel.  Driver na to v jadre neni, nenasel jsem ho ani
> jinde v archivech.  Muzete ho zkusit napsat ;-) mozna by se dala

:-( Pred peti lety jeste mozna, od te doby uz neprogramuju :-)

> Uvedomte si ale, ze k tomu, abyste Linux mohl z tohohle zviratka
> instalovat, muselo by jadro na instalacni diskete ten driver
> obsahovat.  I kdyby tedy driver existoval, musel byste si prelozit
> jadro minimalne jednou

To je jasny.

> (a sladit ho se zbytkem instalacnich disket).

Pokud bych uz ten driver napsal, tak tohle by proti tomu byla
asi sranda :-)

> Celkem vzato, rekl bych, ze to nestoji za to.
> Daleko jednodussi je instalovat napr. pres NFS nebo FTP.

Hmm :-)
Ten transdisk jsem chtel vyuzit pro pripady, kdy instaluji
Linux na masiny, ktere nejsou na siti a kam normalne Inet ani
nevede.
A ze by se mi chtelo instalovat cely Linux pres modem a komutovane
linky prazskeho Telecomu? To se mi ani moc nechce. Anebo zkousel
to uz nekdy nekdo? To musel byt horror!

To uz spis vysroubuju harddisk. Je to ale trochu riziko, nekomu
vysroubujete hadr, on si mu potom lehne a je to na vas, ze jste
mu s nim nekde po ceste prastil :-(

Anebo to nataham na DOSovou partisnu a pak instaluju z ni, ale
problem je, kdyz tam neni moc mista.

Kdyby to s tim transdiskem nejak slo, tak by si clovek moh'
na instalovani cerstvych Linuxu zalozit zivnost :-)

> Jan Dvorak

Petr Herman