Jeste sdileni IRQ

Sprava site UFCH JH sprava na jh-inst.cas.cz
Středa Listopad 27 13:49:18 CET 1996

>Multiportova karta je hezka vec, ale (IMHO) draha. Navic mi nejde o
>desitky portu, ale tak o 4-5 kusu.
>Hezka varianta je AST Fourport (snad to pisu spravne), ktera ma na
>sobe 4 UARTy a sdileni IRQ resi tak, ze ma pomocny registr, ktery se
>precte a v nem je receno, ktery UART IRQ vyvolal. Nicmene cena je
>stale zbytecne vysoka.

Znam taky multiport BOCA IOAT66 (a jeste nejake jine), ktera taky pracuje na
tomto principu. Kdysi jsem ji chtel koupit, ale pak jsem nad tim premyslel a
zjistil, ze vlastne nechapu, jak (a zda) je tento princip v linuxu podporo-
vany. Cetl jsem 'man setserial' a nikde nenasel zpusob, jak jadru sdelit
adresu toho 'status portu'. Vzorovy skript sice obsahuje konfiguraci karty
BOCA, ale jen v rezimu one port = one interrupt, do nehoz se da ta karta taky
naswitchovat.

Ma nekdo zkusenosti s touto veci ?

Jiri Polach