After Step v Cechach?

Jan Prikryl prikryl na weinberl.cg.tuwien.ac.at
Středa Listopad 27 15:46:11 CET 1996

> Date: Wed, 27 Nov 1996 14:31:28 +0100 (MET)
> From: Michal Choura <XCHOURA na cs.felk.cvut.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: After Step v Cechach?

>   Nevite nekdo, jestli se nekde v Cechach vyskytuje mirror AfterStepu,
> ovsem nikoli starych betaversi, ale novy as-10pre2.tar.gz, tedy druha
> pre-verse? Ja ji nikde nemohl objevit, a z primarniho archivu
> (ftp://oak.sfasu.edu/pub/AfterStep) se mi ji zatim nepodarilo stahnout...

Ja jsem si ji v pohode stahnul z garfield.sch.bme.hu, ale je pravda,
ze spojeni Viden-*.hu je radove spolehlivejsi, nez jakekoliv spojeni
z Vidne na zapad ... muzu to kdyztak zkusit v noci nacpat treba
na SunSITE nebo na sgi.felk.cvut.cz (tam bych mohl snad jeste zaridit
mirror, ale asi by bylo lepsi, mit Linuxove veci na jednom miste),
jestli se ti to nepovede - mam to cele u sebe.

Mimochodem: co se "vizualni" privetiovosti tyka, Afterstep u mne na cele
care vitezi nad fvwm ... jeste by to chtelo ikonky souboru na pozadi jako
na Macich ci SGI (tusim i MS Windows to umi), a uz budu stastny docela.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria