After Step v Cechach?

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Středa Listopad 27 16:11:19 CET 1996

> Dobry den,
>
>   Nevite nekdo, jestli se nekde v Cechach vyskytuje mirror AfterStepu,
> ovsem nikoli starych betaversi, ale novy as-10pre2.tar.gz, tedy druha
> pre-verse? Ja ji nikde nemohl objevit, a z primarniho archivu
> (ftp://oak.sfasu.edu/pub/AfterStep) se mi ji zatim nepodarilo stahnout...
V ftp://sunsite.mff.cuni.cz/X11/WindowManagers/
Ovsem pred chvili jsem zjistil, ze jsem tehda, kdyz jsem budoval archiv
window manageru, vsechny mirrory spustil, ale zapomnel pridat do cronu. Uz
jsem to dal do poradku a taham to rucne, takze to tam snad za chvili bude a
a od zitrka to bude pravidelne updatovano...

                                                                  .u$e.
   Cheers                                                       .$$$$$:S
        Jakub                                                   $"*$/"*$$
                                                                $.`$ . ^F
                                                                4k+#+T.$F
Jakub Jelinek, jj na sunsite.mff.cuni.cz                           :R"+  t$$B
Administrator of SunSITE Czech Republic                      ___#       $$$
MFF, Charles University, Prague                              |  |       R$$k
Give your Sparc a new beginning - SparcLinux                ddd |  Sparc $9$F