Firewall & IPX/SPX

Jan Sritter sritter na satoya.cz
Čtvrtek Listopad 28 11:39:15 CET 1996

David Hajek <david na antares.kolej.mff.cuni.cz> píše v článku
> Ahoj,
>
>  potreboval bych aby mi pres firewall, krome standartnich
> TCP,UDP,ICMP protokolu prochazeli i IPX/SPX protokoly. Pouzivam
> paketovy filtr ipfwadm. Neznate nekdo zpusob, jak tohle zaridit??
>
> 						David
No nevim jestli je to uple presny, ale jak uz nazev programu napovida, jde
o IP-FireWall-ADMinistrator a ne o IPX/SPX firewall takze ten firewall ti
problemy zpusobuje asi tezko. Jsou dve moznosti: bud IPX/SPX zapouzdris do
TCP/IP coz je velmi jednoduchy a standardni proces podporavany treba Novell
Netware (dokumentace tamtez Dynatext) nebo na Linuxu zavedes podporu pro
IPX protokoly a on ti to zroutuje sam - ale neni mi pak jasny co s tim
budes na druhy strane delat ?

						Honza
sritter na satoya.cz