Jeste sdileni IRQ

Ondrej Pejsa pejsa na clnet.cz
Čtvrtek Listopad 28 21:01:11 CET 1996

Tomas Mazouch wrote:
> desitky portu, ale tak o 4-5 kusu.

V tom pripade mohu doporucit karty TC210 co prodava firma ATEN (nebo to
lze objednat u nas <mailto:accessit na clnet.cz> :-) jejiz cena je cca
1000,- Kc bez DPH s tim, ze ma 2x UART16550 + 1x LPT a lze to nastavit
na COM1, COM2, COM3, COM4, COM5, COM6
			   ^^^^^^^^^^
 a podporuje interupty 3,4,5,9(2),10,11,15 nebo tak nejak.

V linuxu jsem ji sice jeste nezkousel, nicmene se na to brzo chystam.
Spis mne momentalne trapi to, ze linux zrejme podporuje pouze IRQ 3-7
(takto je to uvadeno i nekde v DOCech ke kernelu). Presto jsem prepsal
serial.c tak, aby COM2 pouzival IRQ 10. Pri bootovani to hlasi OK (tzn.
tty1 ma IRQ 10), nicmene jakmile spustim nejaky prg., tak to tuhne

(resp. v /proc/interupts se objevi IRQ 10 na zarizeni serial a cca 68
uses ale vic uz nic).

Bohuzel nelze ten com nastavit jinak (resp. pouze na 3,4,10) takze zatim
jsem nemel moznost to zkusit na jinem IRQ.

Dnes mi prisla vyse uvedena karta, takze to pres vikend prubnu s IRQ 5.

        Ondrej Pejsa <pejsa na clnet.cz>	       CLNet Ltd.
        -----------------------------          Jindricha z Lipe 124
     	 supervisor of CLNet Network   470 01  Ceska Lipa
    	 <http://www.clnet.cz/>		       Czech Republic