ipfwadm (-m?)

Martin Kafara kafara na hk.altec.cz
Pátek Listopad 29 10:45:56 CET 1996

Ahoj !

Protoze potrebuji vyresit routovani, jak pro jeste jeden linux, tak i
pro ostatni PC, rozhodl jsem se vyuzit programu ipfwadm.

Nastavil jsem patricne jadro, a na druhem pocitaci jsem dal na sebe gw.
Take jsem na tom druhem linuxu vyuzil rc.inet1 a vnem nastavil [nebo
spise povolil] add route gw ...

Pak jsem u sebe dal prikaz

ipfwadm -F -i accept -S 89.0.0.0/8 -D 0.0.0.0/0 -m

Prikaz v pohode prosel. (je to jiz nova verze, ktera umoznuje parametr
-m)

Pri vypisu na druhem linuxu, se mi router obevil jako gw, coz je ucel,
ale pres veskerou snahu mi to porad nechodi. V cem je problem..?

Diky za kazdou radu.

                                            martin