ADMIN: Reklamni dopisy

Marek Kubita marek na corpus.cz
Středa Říjen 2 10:22:32 CEST 1996

On 28 Sep 1996, Jan Kasprzak wrote:

> 	asi jste take dostali reklamni dopis z Infimy ohledne
> Netscapu 3.0. Je jasne, ze tyto dopisy nejsou prilis eticke.
> [...]

Omlouvam se ze se k tomu jeste vracim, ale pobavilo mne jak to vidi
Softwarove Noviny (www.softnov.cz) :

   Infima, cesky distributor Netscapu, rozeslala tisice e-mailu
   nabizejicich obe nove prodejni verze Navigatoru (viz 24.9.).
   Vyslouzila si tim radu rozhorcenych reakci ze strany uzivatelu
   Internetu, kteri si neuvedomili, ze Navigator existuje (jiz od verze
   2.0) i v podobe krabicoveho softwaru s normalni prodejni cenou, a
   domnivali se tudiz, ze se jim Infima snazi nabidnout ke koupi neco, co
   muze kazdy volne stahnout z Webu.

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-