Zvukove karty AZTECH

Rudolf Jaksa jaksa na ccsun.tuke.sk
Středa Říjen 2 11:37:27 CEST 1996

Nedavno som skusal rozbehat tuto kartu pod Linuxom (Nova 16)
a mal som dost velke problemy, nakoniec to nechodi :-)

Ked som pouzil na inicializaciu karty ten jej mikrokontroler
s EEPROM tak to nastavilo take prerusenia alebo DMA,
ze mi to neslo dokopy so sietovou kartou, alebo neviem s cim.

Ked som najumperoval softwareovu inicializaciu, tak to neslo
vobec, asi koli tomu ze pod Linux nie je spec. driver pre tuto
kartu.

Takze to su moje skusenosti. Ak by niekto vedel pomoct vdaka.
Moj mail je jaksa na ccsun.tuke.sk .
Zatial to vidim tak, ze mozna cesta je nejak prestavit parametre
v EEPROM, ale neviem ako sa to da spravit.

inac: ked som instaloval karty s OPTI..C930, alebo ESS...
 tak neboli nijake problemy, takze ta AZTECH je nie velmi
 priatelska (podla mna)