LINUX a Win95 - dotaz zacatecnika

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Čtvrtek Říjen 3 08:52:58 CEST 1996

On Wed, 2 Oct 1996, Petr Novotny wrote:

> Dobry den vespolek,
>
> mam zacatecnicky dotaz:
>
> Rad bych si na svuj (zbrusu novy) pocitac nahral jak LINUX, tak i
> Win95. (Vim, ze je to blba kombinace, ale byl jsem varovan, ze se mi
> muze stat, ze budu pro jakesi potencialni zakazniky muset neco
> vymyslet ve Win95, v excelu, ve wordu, proste nadhera.)
>
> [Z popsaneho snad plyne, ze ten pocitac bude slouzit jako jakysi
> workstation, nebude sitovy ani nic takoveho...]
>
> Mozna bych mel poznamenat, ze v tom pocitaci asi bude jeden kus IDE
> hard disku, asi 1.6GB.

Je to docela OK, v podobnem setupu mi bezi masina uz asi 2 roky... pokud
na ni nemas jeste nic nainstalovane, tak zacni 95kama.. Tem bych dal
takovych 700 MB, to by melo stacit i nejake pazrave aplikace a zbytek nech
volny. Zacni instalovat linux, tomu dej ten zbytek + neco na swap.
Nainstaluj si lilo, to nad 95kama funguje....

> [...]
> stahnu z FTP. Zbytek instalace pak z FTP umi bezet.]
>
> Funguje takovato kombinace? Mate s tim nejake zkusenosti? Jak je to
> se vzajemnou viditelnosti souboru na disku? Atd. Je lepsi v takovem
> pripade spoustet DOS pres DOSEMU nebo pred Win95? [Tipuji si to prvni
> :-)...]
>
> Cim vetsi feedback na dane tema, tim budu pri instalaci mene nervozni
> :-) Dekuji predem...
>
> Jo, jeste jedna otazka; doufam, ze se tim nenastartuje nejaka flame
> war: Je lepsi Slackware nabo RedHat? [Z toho, co jsem nasel na
> roznych WWW, mi vychazel RedHat malinko lepsi...]

Zalezi na vkusu, Slackware vyzaduje trochu vic prace, ja osobne jsem na
nej zvykly, na SORRY.vse.cz uz nam spolehlive bezi pres 2 roky a ted uz se
nam na Red Hat nechce menit.....

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix