LINUX a Win95 - dotaz zacatecnika

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 3 10:35:06 CEST 1996

> Je to docela OK, v podobnem setupu mi bezi masina uz asi 2 roky... pokud
> na ni nemas jeste nic nainstalovane, tak zacni 95kama.. Tem bych dal
> takovych 700 MB, to by melo stacit i nejake pazrave aplikace a zbytek nech
> volny. Zacni instalovat linux, tomu dej ten zbytek + neco na swap. ...

Ten swap bych dal fyzicky mezi 95 a Linux. Predpokladam, ze do te
oblasti 95 budes chtil lezt i z Linuxu a tak je vyhodne mit swap
zhuba v prostredku, aby tam melu diskove hlavy v prumeru co nejkratsi
cestu.

Anebo muzes mit Linux na vice partitions a pak bych povazoval za
vhodne umistit swap mezi ne.

Mozna by pri te prilezitosti mohl nekdo uvest nejake osvedcene
triky s umistenim /var, aby se omezilo jeho postupne bobtnani
po celem disku - napr. na zvlastni partition nebo staci nejak
quotovat?

A vubec - muze nekdo _z_praxe_ (teoreticky je to asi jedno) uvest,
zda se osvedcuje mit Linux nainstalovany na vice partitions
a ty pak smontovat dohromady (klasicky Unixovy pristup), anebo to
nechat vsechno na jedne (asi castejsi v dnesni dobe velkych disku),
prip. jaky kompromis mezi tim, ktere direktorare spolu atd.

Petr Herman