LINUX a Win95 - dotaz zacatecnika

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 3 13:04:52 CEST 1996

> Podle meho je vubec nejlepsi mit nekolik disku (nejlepe SCSI) zapojene do
> RAID1 pole...

Vyborne. Ale kdyz se jedna o instalaci Linuxu na nejake male osobni
masine, typicky s jednim IDE diskem, na kterem je vedle Linuxu
jeste nejaky jiny OS - ma v tomto pripade nejaky prakticky smysl ten
prostor vyhrazeny Linuxu dale delit na ruzne partitions - treba
pro zvyseni odolnosti pri padu disku apod.? Mne osobne pripada,
ze to takovy vyznam nema, ale naopak je ta prace s tim pak tezkopadnejsi
(partisny jsou pak male a tezko tak dobre odhadnu, kolik mista kde
budu potrebovat a tezko se to pak meni).
(O swap part. nemluvim, tu pokladam za samozrejmost.)

> Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz

Petr Herman