RAID, was Re: LINUX a Win95 - dotaz zacatecnika

Michael Macek mmc na czech.net
Čtvrtek Říjen 3 17:20:15 CEST 1996

On Thu, 3 Oct 1996, Jakub Jelinek wrote:
> Sveho casu tam bylo i raid1 a vyssi (kdyz to jeste byval jen patch a nebylo
> to v mainstream kernelu), ale to uz nechodilo tak bezproblemove...

  Prave ted se zabyvam problemem jak udelat cenove dostupny RAID (jiny nez
RAID 0) s Linuxem. Asi jedina rozumna moznost, kterou jsem objevil je
pouziti hardwaroveho RAIDu pomoci radice SCSI/RAID od firmy DPT - drivery
jsou jiz standardne v kernelu.  Karta PCI SCSI/RAID vychazi cca na 30-40
kKc .  Podle ruznych mailing listu by to melo chodit bez problemu.

Blizsi info na www.dpt.com , pokud by jste hledali drivery v linuxu tak
jde o eata_dma.c (nebo tak nejak).

Zdravi
   Michael Macek

PS: S firmou DPT nemam nic spolecneho....