Xntpd a kernel

David Rohleder davro na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 4 14:51:57 CEST 1996

> Ja mam vsechny stroje na jedne LAN a casove je synchronizuji.
> Primarni zdroj je HP s HP-UX a proto jsem nucen uzivat xntpd
> (musim na HP pouzivat pouze HP produkty, takze si tam dat neco
> jineho nemuzu :-( ).

Kdysi jsem taky xntpd instaloval a moc mi to neslo.
Dulezite je, aby ty pocitace byly alespon trochu synchronizovane.
Normalne je nastaveno, ze se nesynchronizuji v pripade, kdy
maji prilis velkou dochylku (default myslim 3600 sec).
Dalsi dulezitou veci je nastavit stratum jednotlivych pocitacu.
Pokud je stratum prilis vysoke, tak se taky nedomluvi.
Dale by mely lokalni hodiny na klientech mit vetsi stratum nez
server.
Tak to je asi tak vsechno, co jsem mohl poradit.

> Zbynek Sotek
> SPT Telecom a.s.
> e-mail: pts04 na spt.cz

| David Rohleder                            e-mail: davro na fi.muni.cz    |
| Karla Capka 2348                                                      |
| 697 01 Kyjov                                                          |
| Czech Republic                                                        |