swap (was: Re: LINUX a Win95 ...)

Jan Kasprzak kas na brn.foresta.cz
Pátek Říjen 4 14:44:56 CEST 1996

"Ondrej 'Feela' Filip" <feela na atrey.karlin.mff.cuni.cz> napsal:
: Zkousel jste nekdo swapovat po nfs ?? Ja to zkusil, ale rozhodne se mi to
: nepodarilo.

	Swapovani pres NFS zatim Linux nepodporuje. Ono je to totiz tezke:
Pokud delate NFS request, tak se muze stat, ze budete potrebovat dalsi pamet.
Coz v okamziku kdy swapujete je dost tvrdy pozadavek.

	Pokud vim, existuje nekde patch pro swapovani pres NFS pro
SparcLinux. Ale nevim, kde to je. Zeptejte se Altavisty nebo se podivejte
na mirror vgeru na SunSITE.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas na foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]