RH 4.0

Gabriel Svajko svajko na hmm.rasax.sk
Sobota Říjen 5 13:56:26 CEST 1996

On Fri, 4 Oct 1996, Jakub Jelinek wrote:

> Instalacni program vytvari /boot/vmlinuz jako symlink na /boot/vmlinuz-2.*,
> tj. je divne, ze symlink vytvoren nebyl. Kazdopadne ho muzete na tty2
> pridelat.
Hmm , vcera som uz nemal na ten stroj cas , ale dnes som zistil ze on
zabudol urobit viac liniek v /lib napr, :

libdl.so.1 -> libdl.so.1.7.14
libpam.so.0 -> libpam.so.0.50
a kedze zopar programov hlada liby pod tymito menami nestartlo zopar
daemonov a neslo sa lognut na stroj , ked som ich dorobil rucne tak pokus
o lognutie sa skoncil takto (na konzole pisal to iste):

<NS:ttyp2[12:45]~>t iglu
Trying 194.154.244.12...
Connected to iglu.R-Net.SK.
Escape character is '^]'.

Red Hat Linux release 4.0 (Colgate)
Kernel 2.0.18 on an i486
Login incorrect

Login incorrect

Login incorrect

Login incorrect
Connection closed by foreign host.

, ani necakal ze mu zadam login , dopadlo to u niekoho tiez takto ? ,
ja to skusim cele reinstallnut takze uvidim :)

--
Gabriel (Snowman) Svajko
E-mail : svajko na r-net.sk