RH 4.0

V.T.Marvin Jerabek jerabek na marvin.fsv.cvut.cz
Sobota Říjen 5 17:08:48 CEST 1996

Ahoj,

dneska jsem s vydatnou pomoci Jakuba (kteremu za to jeste jednou touto
cestou dekuji) instaloval (uz z toho je slyset ze ne jednou) RH.4.0

Prvni pokus (upgrade z 3.0.3 pres ftp dopadlo tak ze mi to spoustu baliku
nenainstalovalo a konec... ) zatuhnul instalacni program, protoze nenasel
libtermcap.

Druhy pokus (ftp instalace) probehla celkem bez problemu, ale na konci
nemohl najit vmlinuz a po rebootovani nenalezal nejake ty knihovny...
Stejny konec jako kolega Svajko ... neslo se ani nalogovat...

Treti pokus (nfs instalace) probehl uplne bez problemu od zacatku a
zatim funguje tak jak ma...

Pokud nekdo vite cim by to mohli byt rad bych se to dozvedel... diky...

Martin Jerabek