Boot romka

Jan John jr. johnjr na bobr.fjfi.cvut.cz
Sobota Říjen 5 13:04:51 CEST 1996

On Sat, 5 Oct 1996, Jan Kasprzak wrote:

> 	Dobry den vespolek.
>
> 	Mam par hardwarovych dotazu:
>
> 	1) Lze nejak nakonfigurovat Linux jako boot-server pro
> bezdiskova PC, ktera maji Boot-ROM pro Netware? Chtel bych na takovych
> PC treba bootovat DOS (a take Linux), ale nevim, jestli to jde.
> Pokud by boot-romka posilala bootp, tak bych si asi vedel rady.
> Jde to i u novellovske boot-romky?

Tady Yenya se pta na docela zajimavou vec, ja sem kdysi rozchodil
novellovsky server co chodil pod linuxem a v manualech psali, ze se z nej
daj bootovat i DOS stanice. Skousel jsem si nekde o tom precist neco vic,
ale nikde sem nic nenasel. Myslim, ze to by byl mozny zpusob jak to
obejit ... ale bezpecnost ???

Mam ovsem i dotaz novell mi vzdycky ukazoval, ze stanice s boot-rom se
jako prvni co delaj na siti ptaji broadcastem na GET NEAREST
SERVER . Mohl by mne nekdo prosim vysvetlit jak to funguje? Mam totiz
pocit, ze na novell na tyto dotazy neodpovida pomoci bootp. Jo mimochodem
co to znamena boot rom pro Netware, ja sem v cenikach vydel vzdy jenom boot
rom .. a ne pro jaky system, myslel jsem ze je jenom jeden druh ? Co jine
systemy ? NT ?    Sorry mozna je to trosicku off topic, ale snad ne uplne.

				Johanka

|	Houston, We Have a Problem,				       |
|	 				Jan John junior.	       |
|   Student at FJFI CVUT - Prague - software engeneering in economics. |
|   E-mail -               JOHNJR na linux.fjfi.cvut.cz		       |
|   PGP Key at *finger* or http://linux.fjfi.cvut.cz/~johnjr/	       |
|		Running linux on i586				       |